مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-11سياسي

هلال| امر به معروف در فضای مجازی معمولا تسویه حساب است


بسیاری از تسویه حساب ها در شبکه های اجتماعی به اسم امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود، در حالی که امر به معروف باید مانند آینه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ویژه برنامه هلال به مناسبت ماه رمضان در قالب سخنرانی های کوتاه به صورت روزانه در خروجی های خبرگزاری فارس برای مخاطبان منتشر می شود.

حجت الاسلام میثم علی پناه، سخنران مذهبی در فصل پنجم این برنامه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به سخنرانی می پردازد که در قسمت بیست و هشتم اظهار داشت: امروز اگر بنا باشد در باب مسائل اخلاقی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی صحبتی بشود، باید به فضای مجازی هم نگاهی داشت، زیرا بخشی از زندگی واقعی مردم در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی رقم می خورد.

بنابراین در باب امر به معروف و نهی از منکر توجه به نقش رسانه ها، خصوصاً شبکه های اجتماعی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بسیاری اوقات به بهانه امر به معروف و نهی از منکر کلیپی، فیلمی یا صوتی از یک انسان محترم منتشر می شود و در کسری از ثانیه به سرعت، از این طرف دنیا به آن سوی دنیا می رود و آبروی 50، 60 ساله فردی ریخته می شود، گفت: خداوند از این گناه نمی گذرد.

امام سجاد(ع) پرده خانه خدا را گرفت و شروع به گریه کرد و می فرمود: خانه خدا تو بسیار محترم هستی اما چه کنم که از تو محترم تر آبروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال| امر به معروف در فضای مجازی معمولا تسویه حساب است

هلال| امر به معروف در فضای مجازی معمولا تسویه حساب است